Gratis levering/Gratis retur

Søg

Reklamationer (ved erhvervskøb gælder kun 1 års reklamationsret)

Nå du handler med JE-BO legetøj har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret på nye varer. Det er en forudsætning, at manglen var til stede, da du modtog varen. Husk derfor at tjekke den modtagne vare, så snart du pakker den ud. Reklamationsret betyder at du enten få varen repareret, ombyttet, penge tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Når du har en reklamation, vil vi i første omgang forsøge, om muligt, at rette op på eventuelle defekter, uden at du skal sende varen tilbage. Mange problemer kan afhjælpes ved at sende dig reservedele som erstatning for defekte dele.
Garatien dækker fabrikations- og materialefejl, men ikke slitage og ælde
Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
For at lette ekspeditionen beder vi dig om at kontakte os på 75396585 eller mail: info@je-bo.dk inden du sender noget retur. Al garanti/reparationer sker på virksomhedens adresse, Grindstedvej 40 6670 Holsted
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen.
Vi modtager ikke pakker sendt til os pr. efterkrav og ej heller pakker sendt som "modtager betaler" hos et pakkefirma.
Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.
Har du sendt vare ind til reklamation vil du få en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysningerom den videre proces i forbindelse med behandling af din fortrydelse/reklamation